zondag 11 november 2018

Mijn “vriend” Rinus Isken, het vervolg!!

En ja hoor,

Weer was het raak en weer moest ik er via via kennis van nemen dat “vriend Isken” er niet van houd om rechtstreeks met iemand het gesprek aan te gaan, de discussie te voeren op feiten, maar dat liever via de achterklap doet! Je zou bijna zeggen dat dat de door hem tot een kunst is verheven!
Natuurlijk zonder de mensen, over wie hij zijn gal spuwt en de meest aperte leugens weet te verspreiden, in de gelegenheid te stellen een weerwoord te geven.

Nee, daar houdt de ex-marinier Isken niet van. Liever doet hij dat in de besloten kring van zijn eigen forum, veilig afgegrendeld voor eenieder die het in zijn zotte hersens haalt om hem van repliek te dienen en mocht er eentje op staan die de euvele moed heeft om tegengas te geven dan staat hem standaard een ban te wachten!
Natuurlijk is het voor hem prettiger praten tegenover een gehoor dat hij afsluit van de antwoorden en reacties die hem niet van pas komen.
Natuurlijk is het vervelend als mensen van buiten je leugens en valse verwijten publiekelijk aan de kaak stellen.

Je snapt de man zijn instelling gewoon niet. Wat bezielt hem om zo verbeten te volharden in het beschadigen van mensen, om maar via de achterklap verhalen te vertellen wat ronduit leugens zijn?  Althans ik snap hem niet.
Kijk nou eens naar wat hij beweert over “die andere ziekenboeg” zoals hij ze graag bestempeld.
Beweren dat ze niet ingeschreven zouden zijn als stichting, als dat wordt ontkracht onmiddellijk het volgende stukje “fake news” verspreid. Nu zou het zo zijn dat ze niet ingeschreven staan bij de ‘Kamer van Koophandel’? Terwijl hij vanaf het begin op de hoogte is gehouden door zijn maatjes!
Hij had daar een mooi woord voor bedacht voor de mensen die het met mij eens waren, wat was het ook alweer, o ja  “zijn Clan”!

Dan zijn daar nog de persoonlijke verwijten aan mijn adres.
Nee, niet over de feitelijkheden, ook niet aantonen dat ik onjuistheden zou hebben gemeld, nee gewoon op het persoonlijke vlak trachten mensen te krenken. Knip en plak werk op het niveau van een kleuterschool? Een privé foto verknippen en publiceren? Het is allemaal van een niveau dat je je afgaat vragen wat nou eigenlijk het werkelijke doel is van zijn opereren. Is zijn drijfveer dan gewoon ordinaire jaloezie? Kan hij niet aanzien dat “die andere ziekenboeg” een eclatant succes blijkt te zijn, zonder dat dit is bij te schrijven op het conto van Rinus? Of moet ik zeggen is het misschien wel juist een succes geworden dankzij het niet betrokken zijn van deze egotripper?

O, natuurlijk, ik ben geen model marinier geweest. Daartegenover staat dat ik nooit maten een oor heb aangenaaid, niet over hun rug heb gewerkt aan mijn eigen carrière binnen het korps. Altijd de mensen met wie ik te maken heb gehad recht in de ogen heb kunnen aankijken en nooit een gesprek uit de weg ben gegaan.

Wat ik wel geleerd heb binnen het geliefde korps is dat je elkaar best flink de waarheid mocht zeggen, dat er altijd plaats was voor woord en weerwoord. Maar dat je dat nooit op een achterbakse manier deed. Altijd ‘face to face’ en van man tot man! Toch vreemd dat we er beide, na zoveel jaar, toch een heel andere kijk op na houden van hoe je met elkaar om zou moeten gaan!

Ik ben natuurlijk niet de beroerdste, ik vind dat Rinus recht erop heeft om gehoord te worden, ook al kiest hij ervoor om niet publiekelijk geconfronteerd te worden met zijn leugens. De manier van opereren is die van een verbitterd mens die doldriest, bij een kennelijk gebrek aan argumenten en bewijzen, zijn gal wenst te spuien.

Dat is jammer! 
Dat is ook onbehoorlijk (iets wat ik trouwens van mijn toenmalige baksmeester heb geleerd en ik ben blij dat je dat kennelijk wel herkend!) en niet iets wat je zou verwachten van een eens zo gerespecteerd onder officier.
Beste Rinus, hieronder tref je de screenshots aan van je gehuil op je eigen besloten en veilige forum. Zoals je ziet zijn er altijd mensen die de berichtgeving doorspelen. Het verschil tussen jou en mij is dat ik van openheid houd en jij daar kennelijk veel moeite mee hebt.

Als je wilt reageren ben je altijd van harte welkom op de plek waar dit is gepubliceerd (https://korpsherinneringen.blogspot.com/2018/10/mijn-vriend-rinus-isken.html ). 
Ik kan je een ding verzekeren, als je taalgebruik fatsoenlijk blijft, mag je je gal spugen, je leugens neerpennen, namen misbruiken, verknipte foto’s blijven plaatsen en door blijven janken dat je zo gemeen wordt behandeld.

Ik haal het niet weg. 
Sterker ik zal het zeker weerleggen op basis van de feiten.

Die feiten vind je hieronder ook, teksten uit de inschrijving KvK en de stichtingsakte van “die andere ziekenboeg” zoals jij ze graag duid!
Dus….., kom maar op met je volgende bijdrage!!!
Of ga je je eindelijk eens als een volwassen vent gedragen en ga je zoeken naar een manier om dit hele gedoe achter je te laten?

O ja, nog even de feiten die je zo halsstarrig blijft ontkennen:
De stichtingsakte van “die andere ziekenboeg”(zoals jij ze graag betiteld) vermeld het volgende:

Heden, negenentwintig december tweeduizend vijftien,
Is opgericht de stichting :”Stichting Qua Patet Orbis Semper Fidelis Fonds”

Je bent hier vanaf dag een op de hoogte geweest, toch kies je ervoor om te blijven volharden in de stelling dat ‘ze’ geen stichting zijn!

Uit het bedrijf uittreksel van de kamer van koophandel blijkt, zoals reeds bij je bekend was, dat de stichting is ingeschreven onder nummer: 64905926. Dit is gebeurd, zoals op de inschrijving staat vermeld, op: 30-12-2015 zeggen en schrijven 1 dag na hun inschrijving als Stichting, maar ook dat was reeds lang bij je bekend!
(Mocht je behoefte hebben om ze in te zien, dan hoor ik het wel. Je bent van harte welkom.)

Je weet ik ben altijd in voor een goed gesprek op basis van feiten en argumenten, je hebt mijn mailadres al gepubliceerd, mijn foto geplaatst en mijn telefoonnummer is al jaren bekend bij je.
Dus ik zou zeggen, wees een kerel, gedraag je zoals het een oud-marinier betaamt, Ik sta ervoor open, nou jij nog! 😉
Groet,

Rob Barlage

NB: uiteraard heb ik Rinus geïnformeerd via een mailtje zodat hij op de hoogte is!

Hier nog even de screenshots, waarin Rinus zich van zijn "beste kant" laat zien. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten